Post by flamlasnetava on Feb 17, 2022 10:33:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kick the Buddy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kick the Buddy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkt edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Kick the Buddy 2022 version ▞▞▞
I. Ik hou echt niet van dit spel, want ik heb 5 dagen gespeeld en 3 verschillende oude en nieuwe accounts verloren en ik kan ze niet terugkrijgen. Ik kocht hele dure dingen zoals de megabom die op mijn account stond toen ik het zuur had container en A Afval 4
Het spijt me te moeten zeggen, maar dit spel is gecastreerd. De afschuwelijke hoeveelheid advertenties plus het feit dat sommige functies niet eens meer werken. Speel in ieder geval de geremasterde versie.
Hetzelfde als alle andere beoordelingen. Was vroeger een geweldig en leuk spel, nu kun je nauwelijks op het scherm tikken zonder dat er een advertentie verschijnt. Ik zou eigenlijk betalen voor de advertentievrije versie, als het geen 6 dollar was. Aangezien het team zogenaamd de feedback leest, stel ik voor om de prijs van de advertentievrije versie te verlagen (ik zou zeggen, maximaal 3 dollar), het aantal advertenties te verminderen zodat niemand onmiddellijk de installatie ongedaan maakt, of bij voorkeur beide opties als ze mensen willen om daadwerkelijk te downloaden.
Kick the Buddy แอ็กชัน ahal
Word Trip op PC: hoe te downloaden op Windows 10?
Heel leuk spel maar veel reclame
The Cook - 3D Cooking Game Казуальные wpnd
Heel grappig ook wat buddy zegt maar is het alleen geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar
Ik hou van dit spel. Het is een goed concept en het is echt leuk. Maar de ADDS. Ik open het menu - TOEVOEGEN. Ik win iets- TOEVOEGEN. Ik koop iets nieuws - TOEVOEGEN. Ik begrijp de advertenties die ik kies om te bekijken; voor gratis goud of gratis geld. Maar dan moet je naar een andere toevoeging kijken om het te verdubbelen? Waarom doe je geen challenge, of iets anders, in plaats van continue toevoegingen? En hoe kan iemand in vredesnaam geduldig genoeg zijn om tonnen en tonnen geld te krijgen voor een of twee items? Het is frustrerender dan stressverlichtend.
Kick the Buddy Actie omuc
Het zijn niet alleen de bijna continue advertenties, het is zo traag dat het onspeelbaar is. Elke keer dat ik een kill krijg, crasht de game en moet ik helemaal opnieuw beginnen
Het is een leuk spel, maar zodra de buddy dood is, krijg je een advertentie en je kunt niet eens zeggen dat je het cadeau niet wilt, dus daarom speel ik het niet vanwege de advertenties
Kick The Buddy Game is een Android- en iOS-game die je gratis op je telefoon kunt downloaden. Dit spel is zo verslavend, ik heb het zelf geprobeerd en dat
Dit is een geweldige game, maar ik zou willen dat er meer dingen waren om mee te beginnen, zodat het ons zou kunnen helpen als we het spel voor het eerst gaan spelen. Maar verder is het geweldig! Er waren een paar advertenties, maar het was niet slecht omdat ze niet te vaak x waren. Leef dit spel en ik raad zijn spel echt aan iedereen aan! Het is voor alle leeftijden en het is een geweldig spel om te spelen als je je verveelt! -Caitlin
Kick The Buddy HD Wallpapers Game Theme
leuk dat je hem kan mishandelen maar ze proberen je wel heel veel reclames te laten kijken
Kick the Buddy アクション qct
Het kan vermakelijk zijn, maar er zijn te veel glitches. Er zijn geen updates geweest en geen reactie van ontwikkelaars over de glitches.
Deze game heeft zoveel advertenties en dit was eigenlijk goed met absoluut geen advertenties verwacht 1 optinol één voor goud de makers werden hebzuchtig en voegden zoveel geforceerde en optinol-advertenties toe, dit is verschrikkelijk!
Goud is moeilijk te krijgen
Deze game is ook heel leuk als je je veral verveeld ik hou ervan
Kick the Buddy: Forever 1.4.1 apk and all version for Android.
GELIEVE de advertenties te verwijderen, want elke keer als ik speel en een advertentie verschijnt en de advertentie is afgelopen, zie ik alleen een ZWART SCHERM, repareer dit alstublieft
We presenteren een selectie van de meest gedownloade gratis Android-games van de week: Kick the Buddy, Might & Magic Elemental Guardians en meer.
Ik vind dit spel leuk, maar hier zijn 2 dingen die ik opgelost wil hebben. 1 Het duurt lang voordat het spel is geladen. 2 zelfs wanneer die geschenkdoos verschijnt wanneer ik buddy vermoord wanneer ik het probeer over te slaan, zal het nog steeds advertenties afspelen, repareer het
Deze game, Kick the Buddy, heeft advertenties, sommige kunnen na een paar seconden sluiten en sommige spelen fulltime. Items, het vermindert de contante productie na een tijdje tot 1/4, terwijl de items worden gebruikt om Buddy te doden. Dat is een soort bug. Ik ben verslaafd aan dit spel. Het gebruik van Virus-A en het doden van Buddy gaat naar het startscherm
Het is heeeelll leuk maar ik wil met 500 euro starten ofz.
Elke keer als ik cadeaus krijg, ga ik gewoon naar advertenties, er zijn er zoveel dat ik het niet meer aankan, dit is klote man en er zijn zoveel bugs en vertragingen, repareer het en verwijder de advertenties, het is vervelend, bedankt mevrouw / meneer
Werkt efkes
Kick The Buddy Hacked Apk is a way to get rid of all your stress and anger in the ... This game is suitable for both Android and iOS users.
Ujjj Kies zelf grijs is een van de beste ter wereld
Kick The Buddy 3D Shooter. Game cover · AppStore Buy now · Free. Stuur een e-mail zodra er korting is. Meld je aan om prijzen van andere regio's te zien.
Kick The Buddy Make your own buddy MUST WATCH,Code ...
Prima denk ik, maar waarom zijn er veel te veel Halloween-kostuums met Kerstmis (omdat dit op eerste kerstdag is gepost) over zegt dat je een kerstkostuum kunt uitkiezen, nee, dat gebeurt niet, waarom moet je gewoon tegen ons liegen om te krijgen ons om het spel te krijgen? EN DE ADVERTENTIES!!! STOP MET HET GEVEN VAN ONS ADVERTENTIES ELKE KEER WIJ TREKKEN AAN HET LINT OF DODEN BUDDY!!!😡😠
Super leuk maar jammer dat alles zo ve geld kost
Slechte game veel (teveel) advertenties nooit doawloaden
Een van de SLECHTSTE games die ik heb gespeeld, wanneer ik K.O. de vriend, ik moet het spel elke keer opnieuw laden als het K.O.'d wordt. Er zijn veel advertenties en ik wil geen geld uitgeven aan het verwijderen van advertenties. Voor veel van de krachten moet je 10 advertenties bekijken, maar ik begrijp het, de kracht is permanent, maar toch.
[Updated] Super Secret iphone / ipad App Download (2021)
Ik ga het verwijderen
Cool spel
Advertenties advertenties advertenties! Een heleboel advertenties dit spel. Deze game zorgt ervoor dat je veel advertenties bekijkt. Trouwens, voeg alsjeblieft een item toe in horror-dingen genaamd infectiegas
In het begin heb je maar een paar wapens om te gebruiken. Je moet voor elke prijs een video bekijken terwijl je buddy vermoordt, als je je gratis goud krijgt, veel wapens (dan moet je 5 tot 20 video's bekijken totdat je het hebt), je dagelijkse geschenk. Buddy's grappen zijn leuk, maar de hele tijd video's, het spijt me.
Serieus, duw dit spel in je reet. Elke 3 dagen wordt mijn spel gereset. Ik sla elke dag op in de cloud om ervoor te zorgen dat ik kan herstellen. Na een paar maanden is mijn vooruitgang ver terug. Jullie mensen zijn achterlijk, stop met het maken van games.